توضیحات
این کتاب شامل نگرش های قدرتمندی در مورد اینکه چگونه رشد سریعی داشته باشیم و سرعت تیم خود را تعیین کنیم، اصولی که سازمان بر مبنای آنها بنا میشود و قدرت تکثیری که شما در سطوح پایینتر سازمانتان تجربه خواهید کرد، میباشد. این مولفه اصلی بازاریابی شبکهای است: فلسفه رهبری. و مانند تمامی مثالهای دیگر رهبری واقعی، بحث دستور دادن به بقیه نیست، بلکه مدلسازی رفتاری است که شما میخواهید در سازمانتان اتفاق بیافتد. اولین کسی که شما رهبری میکنید، خود شما هستید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.